κατασκευές

κατασκευές

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

ΕΝΑ ΚΟΥΚΛΟΣΠΙΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ

Πριν λίγο καιρό ήρθε η εξάχρονη κόρη μου και
μου ζήτησε "αν μπορώ να φτιάξω ένα σπίτι για τις κούκλες της".
Σαν ιδέα το είχα στο μυαλό μου,μια που έφτιαξα κάποιες κατασκευές για τους γιους και 
θα αναρτηθούν αργότερα.
 Έτσι ξεκίνησα να φτιάχνω το πρώτο μου κουκλόσπιτο.Χρόνος πολύς δεν υπάρχει, όμως 1-2 ώρες
τα σαββατοκύριακα τις ξέκλεψα.Να και κάνα δυο βράδια λίγο παραπάνω και σε δυο εβδομάδες έτοιμο.Από υλικά χρησιμοποίησα μακετόχαρτο 3χιλ.,ξυλάκια για σουβλάκια,ρολό από χαρτί κουζίνας,
κόλλα βιβλίων(vinyl),ακρυλικά χρώματα,βενζινόκολλα,θερμόκολλα,
αυτοκόλλητα σχέδια για ταπετσαρία.
Στις φώτο φαίνονται τα στάδια της κατασκευής.(ελπίζω να φαίνονται καλά).
Η βενζινόκολλα δεν κάνει για το μακετόχαρτο.(το χαλάει).
Τη χρησιμοποίησα μόνο στα ξύλινα μέρη.
Τα κομμάτια του σπιτιού κολλήθηκαν με θερμόκολλα.








Η κούκλα βοήθησε στις διαστάσεις
 του σπιτιού.Έπρεπε να είναι αρκετά μεγάλο για τις κούκλες και σχετικά μικρό για να χωράει στο παιδικό δωμάτιο.

Με ένα κοπίδι τα κάνεις όλα.

Σκάλα, αν και λίγο μικρή.

Ενίσχυση από κάτω για να αντέξει.

Έτοιμο για κόλλημα.

Και τα αυτοκόλλητα...


Καλό μου φαίνεται.

Για το βάψιμο χρησιμοποίησα ακρυλικά χρώματα και μαρκαδόρους.
Ελπίζω να σας άρεσε η ιδέα ή ο τρόπος κατασκευής.

.
περισσότερες φώτο σε λίγες μέρες με τα έπιπλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου