κατασκευές

κατασκευές

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ ΙΙ

Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω τη νέα μου κατασκευή,μια βελτιωμένη έκδοση του πρώτου μου τηλεκατευθυνόμενου.Αφού έφτιαξα την πρώτη μου βάρκα και πήρα μια ιδέα του τι πρέπει να κάνω,ξεκίνησα τη δεύτερη απόπειρα.Ένα σχέδιο που είδα στο διαδύκτιο και μου άρεσε πολύ ήταν αυτό το ταχύπλοο,το οποίο το φτιάχνω σύμφωνα με τα υλικά που έχω και αυτά που μπορώ να αγοράσω ώστε να μη μου βγει πολύ ακριβό.Για να έχω λοιπόν καλύτερες επιδόσεις και καλύτερη κατευθυντικότητα,αναγκάστηκα να πάρω μία τηλεκατεύθυνση,ένα ηλεκτρονικό ελεγκτή ταχύτητας(ESC),προπέλα και σέρβο για το τιμόνι.Αυτό ανεβάζει λίγο το κόστος,αλλά αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σε άλλες κατασκευές,οπότε αξίζει τον κόπο.Επειδή είχα μόνο μοτέρ από αυτοκινητάκια που είναι με καρβουνάκια (brushed) το ESC είναι για τέτοια μοτέρ.Υπάρχουν και άλλα ESC που είναι για brushless μοτέρ(μοτέρ που δεν έχουν καρβουνάκια,αλλά πλακέτα και αποδίδουν πολύ καλύτερα).
Αυτές είναι μερικές φωτογραφίες από τη νέα κατασκευή.
 Αυτά είναι τα κομμάτια που θα χρησιμοποιηθούν για την κατασκευή.
Μια πρόχειρη δοκιμή του πώς θα φαίνεται.








 Εδώ φαίνονται τα σέρβο,ο δέκτης και το ESC
Ελπίζω να σας αρέσει όσο κι εμένα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου